Tällä kertaa minun ei tarvinnut odotella pakettini avaamista aamuun asti, sillä keskiyön jälkeen kuumeinen, unenpöpperöinen tyttöni heräsi ja käveli suoraan avaamaan luukkuni luullessaan, että on jo aamu. :)
2125341.jpg
Paketista paljastui oikein ihana jouluinen oikeilla kynttilöillä varustettu kynttelikkö, joka oli pakattu pehmusteen kanssa tulitikkurasiaan. Kaija on vaihtanut tulitikkurasian päällisen tilalle omatekemänsä valkoisen päällisen, joten hän on paneutunut pakkauksien tekemiseen yhtä huolella kuin itse sisältöönkin. Voi minua, joka vain käärin joulupaperiin tekemäni tavarat!

2061164.jpg
Minä olin valmistanut kukkakuvioisen tyynyn, jossa on jonkin sortin kirjailua. Kirjailua sen vuoksi, ettei näköni riittänyt ristipistelyyn vaan minun täytyi katsoa kokonaisuutta, että kuvio muistuttaa sitä, mitä haluan. Omasta mielestäni siinä on kukka, vai mitä?
Reunuksiin punoin eri värisistä rullalangoista monin kerroin laitettuna tuollaisen monivärisen punoksen. Samoista väreistä valmistin tupsut kulmiin. Langan kiersin vain sormen ympärille ja kiinnitin tupsuksi ja leikkasin toisen pään auki lyhentäen samalla tupsujen langat sopivan mittaisiksi.